آیا صعود به پولکادات ادامه دارد؟ رشد بیش از 10 درصدی در 24 ساعت گذشته


اقتصاد آنلاین – شیرکو سهرابی; پولکادات 5 ساله با ارزش بازار 31 میلیارد دلار در رتبه دهم بازار قرار دارد. پولکادات اخیرا سرمایه گذاران و دوستداران ارز را خسته کرده است. اما در هفته اخیر این روند تغییر کرده و با رشد بیش از 30 درصدی توانسته درآمد خوبی برای مخاطبان خود داشته باشد و اکنون به نقاط مقاومت نزدیک می شود.

در ادامه گزارش، بر اساس اصل حرکات قیمت، مقاومت ها و حمایت ها مورد بررسی قرار می گیرد.

1

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می کنید، پولکادات پس از شکستن خط روند سفید افزایشی خود وارد فاز نزولی شده است. اگر به جای تصحیح از کلمه نزول استفاده می شود، به این دلیل است که اصلاح قیمت حتی محدوده میانگین 100 روز را از دست داده است (به نمودار توجه کنید). به این ترتیب در چند ماه اخیر، فاز نزولی رمزارز به افت 58 درصدی منجر شده است. محدوده 22 دلاری که محبوب‌ترین ناحیه استاتیک پرایس اکشن است، در چند روز گذشته تقاضای زیادی در بازار داشته است و با بازگشت پولکادات از این منطقه، ارز دیجیتال می‌تواند بیش از 30 درصد رشد کند. . این اتفاقات بیشتر تفسیر شده و روند آینده رمزارز پیش بینی می شود.

رشد 10 روز اخیر قطعاً می تواند ما را به این نتیجه برساند که روند کاهشی این ارزهای رمزپایه در میان مدت کاملاً متوقف شده است و همانطور که در نمودار مشاهده می کنید چنین حرکت صعودی در ماه های اخیر بی سابقه بوده است. اما ادامه یا عدم ادامه این افزایش بستگی به مقاومتی دارد که پولکادات با آن مواجه است.

محدوده تی پی یا مقاومت و گل بعدی پولکادات می تواند برابر با میانگین صد روز زرد و برابر با 35-32 دلار باشد. ناگفته نماند که این محدوده در گذشته پشتیبان استاتیک خوبی بود و اکنون می تواند مقاومت مهمی برای پولکادات باشد.

بنابراین با توجه به مطالب فوق باید منتظر افزایش فروش و اصلاح قیمت پولکدات در کوتاه مدت و در روزهای آتی باشیم اما با توجه به تغییر روند نزولی این ارزهای رمزپایه در صورت مساعد بودن شرایط بازار می توان انتظار رشد بالاتر

برای معامله گران مهم است که تاکید کنند علم فنی یک احتمال است و امنیت در بازار وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید