شناخت گولم در بازی clash of clans

گولم سطح 11 سربازی است که بیشترین ضربه پوینت را در بازی دارد، اگر هم خود گولم و هم سه گلمیت او در نظر گرفته شوند، زیرا در مجموع 13440 ضربه پوینت دارند. سطح 11 گولم بالاترین امتیاز را در بین تمام نیروهای عادی دارد. شوک و هیبت: هنگامی که سطح 4 را پشت سر گذاشتند، شروع به شلیک رعد و برق از دستان خود می کنند. Lightning Bruiser: Flying، آسیب‌های قدرتمندی از پاشیده شدن می‌آورد و جزو سخت‌ترین واحدهای بازی است. اما اگر به سایه‌ای که پس از برخورد رعد و برق روی زمین انداخته می‌شود دقت کنید، سایه یک اسکلت را خواهید دید. شما همچنین تصاویر را می بینید و به روز رسانی ها را دریافت می کنید.

می توانید مقدار لوت موجود را در گوشه بالا سمت چپ مشاهده کنید و مقادیر فعلی شما در گوشه بالا سمت راست لیست می شود. اگر ملکه کماندار شکست بخورد، یک نوار زندگی کامل تخلیه خواهد شد. به ویژه، اگر نوار طول عمر اضافی در هنگام وقوع این اتفاق پر باشد، بدون اینکه بر نوار زندگی معمولی تأثیر بگذارد، کاملاً تخلیه می شود. هنگامی که یک گولم شکست می‌خورد، دو یا سه گولمیت (بسته به سطح گولم) تولید می‌کند که به مبارزه ادامه می‌دهند و هر یک 1/5 از آمار گولم را دارند.

راه حل های فوری برای clash of clans در جزئیات گام به گام

گولم احتمالاً از پرومته از عصر اساطیر الهام گرفته شده است، زیرا هر دو واحد موجودات سنگی هستند که پس از شکست به دو نسخه کوچکتر از خود تقسیم می شوند. او در حمایت از سایر واحدها و توانمندسازی آنها تخصص دارد. آسیب مرگ آنها می تواند هر واحد غوغایی کوچکتری را که به آن حمله می کند نابود کند، و گولمیت های آن می توانند همین کار را در مقیاس کوچکتر انجام دهند. هر دو نوار زندگی معمولی و عمر اضافی با سرعت یکسانی بازسازی می شوند، با نوار زندگی معمولی قبل از بازسازی نوار طول عمر اضافی، به طور کامل بازسازی می شود. سعی کنید 3 یا 4 عدد بیاورید. هر بادکنک اضافی نیز ممکن است مانند بادکنک های معمولی استفاده شود.برای اطلاعات بیشتر از بازی clash of clans click کنید.

بازسازی قهرمانان در دهکده خانگی از یک سیستم «زندگی اضافی» استفاده می‌کند: وقتی به طور کامل بازسازی شود، ملکه آرچر دارای دو «میله زندگی» است که هر کدام سلامتی برابر با حداکثر امتیاز او دارد. اگر ملکه آرچر در هنگام دفاع آسیب ببیند یا شکست بخورد، میله‌های زندگی کاملاً بی‌تأثیر خواهند بود. به منظور حصول اطمینان از اینکه قبیله ها از فضای کامل خانه خود در هنگام حمله استفاده می کنند، به بازیکنان اطلاع داده می شود که نمی توانند حمله ای را آغاز کنند تا زمانی که از فضای مسکن کامل موجود برای ارتش پایتخت خود استفاده کنند. توجه داشته باشید که بازیکنانی که به تازگی به یک قبیله ملحق شده اند باید یک ساعت صبر کنند تا واجد شرایط دریافت هدایای Clan’s Clan شوند. فورج یک ساختمان کاملاً جدید است که قفل آن در تاون هال سطح 6 باز می شود و فورج را در کنار کشتی هوایی خواهید دید که شما را به پایتخت قبیله خود می برد. این جوایز طلایی را در مسیر جوایز باز می‌کند، که در صورت دستیابی به پاداش‌های زیادی، از آیتم‌های جادویی گرفته تا بوست‌ها تا پوسته‌های قهرمان را باز می‌کند.

راز ناگفته برای تسلط بر clash of clans در تنها هفت روز

جم ها یکی از آیتم های مهم در انجام بازی محبوب کلش اف کلنز هستند. برای کمک به تقویت شما، کلش آف کلنز در خریدهای برنامه برای تسریع دریافت منابع در صورتی که مشکل دارید و نیاز به ارتقاء سریع دارید، ارائه می دهد. در clash of clans account  چه چیزی جدید است؟ اگر بسیار ماهر هستید و ماه ها و ماه ها زمان بی وقفه برای گذراندن دارید، خوب، نیازی نیست نگران چیزهایی مانند پول صرف باشید. 5. بعد از اینکه کد انتقال دهکده را با موفقیت از یک دستگاه به دستگاه دیگر کپی کردید، دهکده شما در هر دو دستگاه خواهد بود.

با این حال، به یک ملکه سطح بالا نیاز دارد، زیرا ملکه به تنهایی نمی تواند آسیب کافی وارد کند و در نهایت زمان تمام می شود. ملکه کماندار فقط از قلمرو خود در اطراف محراب خود دفاع می کند و اگر بیش از حد فریفته شود عقب نشینی می کند. هنگامی که توسط طلسم خشم تقویت می شود، شفا دهنده ها سریعتر بهبود می یابند و به آنها اجازه می دهد اگر ملکه آسیب زیادی ببیند، سریعاً شفا پیدا کنند. چند سال پس از انتشار، Hearthstone ساختار رقابتی را با ایجاد قالب استاندارد بازی تغییر داد و فقط به کارت‌هایی از جدیدترین مجموعه‌ها اجازه بازی داد. بله، حتی پس از بیش از شش سال حضور در بازار، clash of clans همچنان یکی از بازی های ویدئویی مبتنی بر استراتژی موبایل مورد علاقه بسیاری از کاربران است. البته، در اینجا هنوز هم باید استراتژیک باشید: وقتی یک Air Sweeper را تنظیم می کنید، باید جهت آن را انتخاب کنید (از بین هشت گزینه).

شما می توانید تمام نیروها و ساختمان های خود را به حداکثر برسانید. یا، البته، همانطور که مطمئناً می دانید، می توانید آنها را با خرید پول واقعی نیز دریافت کنید. اگر سوالی در رابطه با این منابع دارید، فقط به من بگویید. مطمئناً مجموعه ای متنوع است، اما آنها می دانند چگونه غارت و غارت کنند. این یک بازی آنلاین است، بنابراین، در حالی که «تقلب‌های» سنتی هرگز و هرگز وجود نخواهد داشت، 10 تکنیک بالا برای دوری از اشتباهات بازی کلش اف کلنز 2022، زمانی که به درستی استفاده شوند، ممکن است حریفان شکست خورده شما را متقاعد کنند که شما تقلب کرده‌اید! در نسخه‌های اولیه بازی، سنگی عجیب و غریب می‌توانست در دهکده‌ای تازه ایجاد شده ظاهر شود. این موانع فقط برای مدت محدودی ظاهر می شوند و معمولاً برای بزرگداشت تعطیلات ایجاد می شوند. در طول زمان کریسمس، هدیه قبیله به عنوان یک هدیه کریسمس بنفش با یک کمان طلایی پیچیده شده در اطراف آن، که احتمالاً حاوی جواهرات است، نشان داده می شود.

اگر دهکده خود را از iOS به دستگاه iOS مرتبط می‌کنید، از راهنمای کاربر مرکز بازی استفاده کنید.

با توجه به اینکه سرمایه طلا یک منبع کاملاً جدید است، مطمئن خواهیم شد که فرصت‌هایی برای کسب سرمایه طلا از طریق چالش‌های فصلی و رویدادهای دیگر وجود خواهد داشت. برای اینکه از نظر بصری واضح تر شود که کالای مورد نظر تا چرخه موجودی بعدی قابل خرید نیست. قهرمانان سفارشی و ساختمان های سفارشی می توانند ساخته شوند، می توانید توانایی های دو قهرمان را با هم ترکیب کنید و آن را عالی کنید. یک ملکه واک یا یک ملکه کماندار در پشت یک سرباز تانک می تواند ملکه دشمن را به سرعت سرنگون کند، به خصوص اگر توانایی شنل سلطنتی او فعال شود. یک ملات بخرید و آن را نزدیک مرکز پایه خود پشت دیوار قرار دهید. می‌توانید با ورود به Game Center و باز کردن بازی، اتصال Game Center را در iOS تأیید کنید. اگر دهکده خود را از iOS به دستگاه iOS مرتبط می‌کنید، از راهنمای کاربر مرکز بازی استفاده کنید. اگر نمی‌خواهید از این ویژگی استفاده کنید، لطفاً محافظت از رمز عبور را برای خریدها در تنظیمات برنامه فروشگاه Google Play خود تنظیم کنید.

منبع : igame 24

دیدگاهتان را بنویسید