سری گلکسی اس 23 احتمالا یکی از اولین گوشی هایی خواهد بود که به دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ مجهز می شود.


چند ماه پیش شایعه شده بود که گلکسی اس 22 اولترا از دوربین 200 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. با این حال، این شایعات مدت ها پیش متوقف شد. این گوشی هوشمند از سنسور دوربین 108 مگاپیکسلی پیشرفته استفاده می کند. اما این بدان معنا نیست که غول کره ای جنگ مگاپیکسلی را ادامه نخواهد داد.

به گفته سامسونگ موبایل و کشف معروف Ice Universe در سال 2023 سامسونگ سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی خود را با نام ISOCELL HP1 در سری گلکسی اس معرفی خواهد کرد.طبق گزارش ها گلکسی اس 23 اولترا به سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد که بدون شک ارائه خواهد کرد. جزئیات بیشتر در عکس ها و همچنین ضبط ویدیوی 4K و 8K با میدان دید وسیع تر.

ISOCELL HP1، اولین سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی سامسونگ، چند ماه پیش برای گوشی های هوشمند معرفی شد. ISOCELL HP1 دارای سنسور 1 / 1.22 اینچی با 0.64 میکرومتر پیکسل است و می تواند با ترکیب هر چهار پیکسل مجاور (Pixel Binning) و تصاویر 12.5 مگاپیکسلی با ترکیب همه 16 پیکسل مجاور، تصاویر 50 مگاپیکسلی بگیرد. این حسگر احتمالا در سال آینده در گوشی های هوشمند غیرسامسونگ در دسترس خواهد بود.

مقاله مرتبط:

سامسونگ از نسخه سوم سنسور 108 مگاپیکسلی خود در گلکسی اس 22 اولترا استفاده خواهد کرد که در مقایسه با سنسور ISOCELL HM3 مورد استفاده در گلکسی اس 21 اولترا، جزئیات بیشتر، رنگ های دقیق تر و نویز کمتری را ارائه می دهد. علاوه بر این، گلکسی اس 22 اولترا از یک دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 و 10 برابر استفاده خواهد کرد.

آیا فکر می کنید کاربران زومیت به گوشی های هوشمند با دوربین های با وضوح بالاتر نیاز دارند یا ترجیح می دهید شرکت ها پردازش تصویر و سایر جنبه های دوربین را بهینه کنند؟

دیدگاهتان را بنویسید