حضرت زهرا (سلام الله علیها) طنین رسانه ای مستضعفین بود / پخش زنده برنامه تلویزیونی سردار دلها



ایسنا/ گلستان اعضای ستاد ویژه مردمی دومین سالگرد بزرگداشت سپهبد حی کاسم سلیمانی با مدیرکل مرکز از صدا و سیمای گلستان دیدار کردند.

عبدالمحمد منتظر حجت در دیدار با اعضای ستاد ملی به مناسبت دومین سالگرد بزرگداشت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مصیبت صدیقه کبری (س) و شهادت سردار عبدالسلیمانی را تسلیت گفت. رسانه ای قدرتمند برای انعکاس ظلم و بیان ظلمی بود که در زمان خود صورت می گرفت.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا سلام الله علیها فریاد اسلام ناب محمدی و برجسته ترین مدافع حرم است که با غیرت فاطمی از حریم اسلام و حریم ولایت علوی دفاع کرد، افزود: شهید سلیمان.

مدیرکل صداوسیما گلستان تاکید کرد: همزمان با فرارسیدن دومین سالگرد مصیبت سردار حاج قاسم سلیمانی، برنامه تولید و پخش ویژه برنامه های تلویزیونی و رادیویی با شیب اندکی در صداوسیما برگزار می شود. گلستان راه اندازی شد ابعاد مختلف زندگی و مبارزات سردار از جمله پخش ویژه برنامه «سردار دلها» از ساعت 21:00 به مدت 60 دقیقه از 5 دی ماه به صورت زنده از شبکه گلستان.

تدوینگر حجت اذان با اشاره به اینکه در حوزه صدا برنامه های متنوعی در ساختارهای مختلف نمایشی، مستند، گفتاری، مستند، ترکیبی ساده از نمایش و مسابقه طراحی و تولید شد، ادامه داد: نمایندگان خبری و فضای مجازی در مجلس نیز تولید و پخش می کنند. و شبکه های مجازی اخبار رویدادهای استانی با موضوع سردار سلیمانی و گرامیداشت سالگرد شهادت وی را پخش می کنند.

وی بر لزوم برگزاری دومین سالگرد مصیبت سردار سردار حی قاسم سلیمانی با هم افزایی ادارات و کمیته های مختلف و حمایت مجموعه های مردمی با محوریت اجرای برنامه های جدید و مردمی تاکید کرد و گفت: سرعت و دقت.

در ادامه این نشست اعضای ستاد ملی دومین سالگرد مصیبت سردار سلیمانی را با تشکر و قدردانی از تعامل خوب مدیرکل صدا و سیمای گلستان با این ستاد ملی با اشاره به شرایط مراسم ، رویکرد اصلی کارکنان مردمی را برشمرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید