قتل دو دختر جوان اهل سیستان و بلوچستان


به گزارش اقتصاد آنلاین، طی روزهای اخیر ویدئویی مربوط به قتل دو دختر جوان در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. این فیلم که در تاریکی شب فیلمبرداری شده، جسد دو دختر جوان را نشان می دهد که کشته شده اند. اگرچه فیلم به نظر می رسد این جنایت اخیرا اتفاق افتاده است، اما پیگیری های خبرنگار نشان می دهد که قتل حدود 50 روز پیش رخ داده است.

گفته می شود دو دختر 17 و 18 ساله روستای ترکانی شهرستان دشت عیاری شهرستان چابهار واقع در استان سیستان و بلوچستان بدون اطلاع خانواده از خانه خود خارج شده و راهی زاهدان شده اند.

آنها چند روزی را دور از خانه گذراندند، اما بعداً پشیمان شدند و تصمیم گرفتند به خانه برگردند. قبل از بازگشت با خانواده تماس گرفتند و گفتند از کاری که کرده اند پشیمان هستند و به اشتباه خود پی برده اند. اقوام آنها را تشویق به بازگشت به خانه کردند و به همین دلیل به روستای خود بازگشتند.

دختران جوان خوشحال از اینکه خانواده ها آنها را بخشیده اند، در راه خانه بودند که ناگهان چند مرد از خانواده خود را در جاده فرعی گرانچادان، نرسیده به روستایشان دیدند. مردان مسلح خشمگین اسلحه خود را به سمت دختران نشانه رفتند و در حالی که دو دختر درمانده برای آنها دعا می کردند به سوی آنها شلیک کردند.

دقایقی پس از این حادثه، ساکنان منطقه به سرعت خود را به محل تیراندازی رساندند و چند نفر با تلفن همراه خود از اجساد قربانیان فیلمبرداری کردند. حالا مشخص نیست چرا با گذشت حدود 50 روز از این حادثه تلخ، این فیلم در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود؟

سرهنگ ابراهیم کوچک زایی فرمانده انتظامی شهرستان چابهار در خصوص این حادثه گفت: این حادثه در حوالی روستای دشتیاری ترکانی رخ داده است اما مشخص نیست چرا فیلم کشف جسد دو دختر جوان منتشر شده است.

وی درباره جزئیات این جنایت می گوید: فرار دو دختر جوان از خانه باعث عصبانیت و ناراحتی خانواده آنها شد. آنها چند روزی به دنبال دخترانشان بودند تا اینکه خودشان به خانه برگردند، اما این اتفاق قبل از ورود آنها به روستا افتاد.

وی در خصوص متهمان این پرونده گفت: متهمان از بستگان دو مقتول هستند که شناسایی و دستگیر شده و هم اکنون در بازداشت به سر می برند.

تحقیقات قضایی ادامه دارد.

منبع:
نامه نیوز

دیدگاهتان را بنویسید