تمرینات هوازی برای شکم و پهلو و سلامتی همیشگی

سایت نوشاتی یکی از منابع اصلی برای فروش دمنوش های نیوشا است که این سایت محصولات خود را در ایران و خارج از ایران ارائه می دهد و به فروش میرساند. نوشاتی، با فروش دمنوش های نیوشا توانسته است با ارائه مرغوب ترین دمنوش ها در سراسر ایران، مشتریان و طرفداران زیادی را به خود جذب کند. البته شما می توانید با نوشیدن دمنوش لاغری شکم و پهلو نیوشا به پروسه لاغری خود در این راسا کمک شایانی کنید.

ورزش صبحگاهی برای لاغری شکم و پهلو در خانه

در دوران کرونا که استفاده از باشگاه‌های ورزشی، سلامت ما را به خطر می اندازند؛ می‌توانید از چند ورزش ساده یا به عبارتی ورزش های لاغری شکم برای آب کردن شکم و پهلوی خود در خانه، کمک بگیرید. افرادی نیز که به دلیل مشغله کاری فرصت باشگاه رفتن ندارند؛ می‌توانند با تنها ۱۰ دقیقه در روز ورزش کردن، پیش از خروج از خانه و یا پس از بازگشت به خانه، شکم و پهلوی خود را آب کنند. پیش از انجام این حرکات، در حدود ۳۰ ثانیه تا ۱ دقیقه از زمان خود را به درجا زدن و طناب زدن با طناب خیالی، اختصاص دهید تا بدن شما برای ورزش کردن گرم شود. ورزش برای لاغری شکم و پهلو

تمرینات هوازی

بدن شما هنگام انجام ورزش‌های هوازی انرژی خود را از طریق اکسیژن تأمین خواهد کرد، ورزش‌های متنوعی مثل پیاده‌روی، دویدن و یا حتی رقص از ورزش‌های هوازی محسوب می‌شوند. توجه داشته باشید که ورزش در خانه برای لاغری شکم و پهلوها تنها با برنامه ریزی دقیق امکان‌پذیر است. تمرینات هوازی نسبت به سایر ورزش‌ها راحت‌تر و مهم‌تر است، افرادی که قصد لاغری دارند باید انجام ورزش هوازی را جدی بگیرند، ورزش هوازی علاوه بر کاهش وزن، باعث بهبود عملکرد بدن نیز می‌شوند. ورزش‌های زیر از جمله ورزش‌های هوازی هستند:

  • طناب زدن
  • ایروبیک
  • پیاده‌روی

مدت زمان انجام تمرینات هوازی نسبتاً طولانی‌تر است به همین خاطر شما هنگام انجام دادن ورزش هوازی میزان چربی زیادی را خواهید سوزاند، انجام ورزش هوازی برای اکثر افراد ضرورت دارد. این ورزش به سنتز پروتئین کمک خواهد کرد و از تجمع چربی در بافت شکم و یا زیر پوست جلوگیری می‌کند. بنابراین انجام تمرینات هوازی موجب تناسب اندام شما خواهد شد.   حرکت زیر شکم قیچی (Scissor Kicks) هدف از انجام حرکت زیر شکم قیچی به‌عنوان یکی از بهترین تمرینات لاغری شکم، درگیر شدن عضلات زیر شکم است. در حرکت Scissor Kicks عضلات پایینی شکم (زیر شکم)، بالایی شکم، عضلات باسن (سرینی)، عضلات پشت ران (همسترینگ) و عضله چهار سر ران مورد هدف تمرینی قرار می‌گیرند. روش انجام تمرین:

  • روی زمین دراز کشیده و کف دستان را زیر باسنتان قرار دهید.
  • سر خود را بلند کرده، به سمت بالا و عقب کشیده و پاها را از روی زمین بلند کنید. این موقعیت برای شروع حرکت است.
  • پای چپ خود را پایین بیاورید. درست قبل از این‌که به زمین برسد، پای چپ را بلند کرده و پای راست را پایین بیاورید (مثل باز و بسته کردن قیچی).
  • مرحله‏ قبل را 12 مرتبه تکرار کنید تا یک ست را به انتها برسانید. می‌توانید این تمرین را در 3 ست با تعداد تکرار 12 انجام دهید. بین هر ست 20 ثانیه استراحت داشته باشید.

توجه: راز بهترین ورزش برای لاغری شکم و پهلو انجام تمرینات آهسته و پیوسته است؛ بنابراین تمرین را با سرعت زیاد انجام ندهید و نفس خود را هرگز حبس نکنید. با چه ورشی پهلو و شکم خودمان را لاغر کنیم جمع‌بندی: نوشاتی توانسته است با ارائه وغن خارمریم و دیگر دمنوش های مطرح و پرخاصیت جایگاه خود را در بین سایت هایی که دمنوش های نیوشا را به فروش می رسانند، در رده ای خوب ثبت کند تا بتواند نظرات کاربران را جلب کند و نقشی پررنگ در سلامت افراد داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید