لغو حبس اداری برای «هشام ابو حوش» پس از وخامت وضعیت جسمانی وی



باشگاه اسرای فلسطینی از تعلیق بازداشت اداری هشام ابو حوش اسیر فلسطینی توسط مقامات رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه روسیا الیوم، باشگاه اسرای فلسطین اعلام کرد که مقامات رژیم صهیونیستی تصمیم به تعلیق بازداشت اداری هشام ابو حوش، اسیر فلسطینی که 132 روز در اعتصاب غذا به سر می برد، گرفته اند.

این باشگاه در صفحه فیسبوک خود به نقل از جواد بولس وکیل این زندانی اعلام کرد که ابو حوش پس از وخامت وضعیت جسمانی به دلیل اعتصاب غذا همچنان در بیمارستان عصاف هروفیه فلسطین اشغالی تحت درمان است.

باشگاه اسرای فلسطین در ادامه در توضیح تعلیق بازداشت اداری ابو حوش گفت: این تعلیق به معنای لغو بازداشت اداری نیست، بلکه به معنای سلب مسئولیت سرنوشت و جان وی از مدیریت زندان ها و سرویس های اطلاعاتی رژیم اشغالگر است. شبک) و انتقال این زندانی به بیمارستان یک بازداشتگاه غیررسمی و ابو حوشه به جای نگهبان از سرویس های امنیتی بیمارستان مراقبت می کند و طبق قوانین بیمارستان فعلاً خانواده وی نمی توانند او را به مکان دیگری منتقل کنند. اما آنها می توانند او را مانند هر بیمار دیگری ملاقات کنند.

این باشگاه پیش از این از انتقال ابوحوش از زندان الرمله به بیمارستان عصاف الحرفیه فلسطین اشغالی خبر داده بود و طبق آخرین اطلاعات وی همچنان در این بیمارستان بستری است و در وضعیت نامناسبی به سر می برد.

این باشگاه همچنین اعلام کرده است که اداره زندان های رژیم اشغالگر ابو حوش را هر بار که به بیمارستان منتقل می شود به زندان بازمی گرداند، هرچند که وی به شدت به مراقبت های پزشکی مستمر نیاز دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید