تمامی دستگاه های اجرایی بر قیمت ها نظارت موثر دارند


رئیس جمهور با اشاره به لزوم نظارت دقیق و کارآمد بر قیمت ها، گفت: بار دیگر به همه همکارانم در دولت از وزارتخانه ها گرفته تا استان ها تاکید می کنم که باید نظارت جدی و کارآمد بر قیمت همه کالاها داشته باشند.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هیئت دولت گفت: اقدامات متعددی برای کنترل قیمت‌ها و نظارت بر بازار انجام شده است، اما شرایط فعلی بازار به ما می‌گوید که باید سریعا راه‌حلی برای مدیریت قیمت اندیشید. “

رئیسی در ادامه بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز تاکید کرد و گفت: با توجه به سردی هوا، نظارت بر الگوهای صرفه جویی در مصرف گاز برای حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از کمبود گاز بسیار مهم است و رسانه ها به ویژه صدا و سیما باید مردم را وادار کنند. بیشتر تشویق به صرفه جویی در گاز در گذشته.

رئیس جمهور در بخش دوم سخنان خود با اشاره به برنامه دولت برای تغییر نظام اداری کشور گفت: برای تحقق این تحول نباید حتی یک روز را از دست داد و تغییرات لازم را در سازمان اداری کشور ایجاد کرد. دولت باید به کارآمدی نظام اداری منجر شود.

وی ادامه داد: همچنین تمامی دستگاه های اجرایی علاوه بر تلاش برای مبارزه با فساد، روابط ناسالم و رانت خواری باید مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را در حوزه حجاب و عفاف اجرا کنند.

رئیسی گفت: بر اساس آمار صادرات نفت کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 40 درصد افزایش داشته است. طبیعی است که افراد بدخواه سعی در خرابکاری در روابط ایران با همسایگان داشته باشند که باید مورد توجه قرار گیرد. آیا واقعاً برای کالاهای صادراتی مشکلی وجود داشت یا موضوع سیاسی وجود دارد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید