شکنجه وحشیانه 3 اسیر فلسطینی در زندان اسرائیل/ هنیه: وضعیت اسرا را زیر نظر داریم



در حالی که کمیته اسرای فلسطینی اعلام کرد که سه اسیر فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی تحت انواع شکنجه های روحی و جسمی قرار گرفته اند، رئیس دفتر سیاسی حماس گفت که دو تن از رهبران نظامی و سیاسی حماس نیز همین کار را انجام می دهند. برای زندانیان زن و مرد در زندان ها. رژیم صهیونیستی این گذر را دنبال می کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از النشره، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگوی تلفنی با احمد القدر، اسیر سابق فلسطینی که پس از 19 سال اسارت در 22 دسامبر توسط اسرائیل آزاد شد، گفت: چه کسی اسرای ما را تعقیب می کند. و زندانیان در زندان های اسرائیل . ما معتقدیم که اشغالگران مسئولیت کامل جان خود را بر عهده دارند.

هانیه تصریح کرد: تلاش ملی و بین المللی برای کمک به معضل زندانیان بسیار مهم است و آزادی آنها امانتی بر دوش ماست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این هیئت همچنین در بیانیه روز یکشنبه خود اعلام کرد که سه زندانی در حین بازداشت و بازجویی در داخل و خارج از زندان مورد شکنجه قرار گرفتند.

در این بیانیه آمده است که ارتش اسرائیل زندانیان را به شیوه های مختلف وحشیانه شکنجه می کند.
یکی از زندانیان احمد آویسه، 27 ساله ساکن اردوگاه الفرعه در طوبس است که در سفری به الخلیل برای عروسی دستگیر شد. یکی دیگر از زندانیان، عبدالرحمن آشتیه، 33 ساله از اهالی روستای تل جنوب در غرب نابلس است که در حمله شبانه نظامیان صهیونیست به خانه اش به طرز وحشیانه ای اسیر و شکنجه شد. سومین بازداشتی حذیفه شاهاده، 23 ساله و ساکن شهر اوریف در جنوب نابلس است. وی همچنین زمانی که به همراه خانواده برای حضور در مسجد الاقصی به مسجدالاقصی رفته بود، اسیر شد و در سلول انفرادی زندان تکفا بطحا به طرز فجیعی شکنجه و برهنه شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید