معرفی ساعت های هوشمند برای آیفون های جدید


دکتر.  ساینا

اگرچه بهترین ساعت‌های هوشمند برای آیفون ممکن است ساعت‌های اپل باشند، اما این بدان معنا نیست که آنها تنها گزینه‌های موجود هستند. بدیهی است که پوشیدنی های اپل به خوبی با آیفون ست می شوند، اما اگر به دلیل طراحی یا قیمت بالا به دنبال گزینه های دیگری هستید، این مقاله را از دست ندهید. به طور کلی، ساعت‌های هوشمندی که از سیستم عامل Google wear پشتیبانی می‌کنند، با آیفون‌ها به خوبی کار می‌کنند، اما ممکن است برخی از ویژگی‌هایی را که فقط در صورت همگام‌سازی با گوشی اندرویدی کار می‌کنند، از دست بدهید. با این حال ساعت های هوشمند گوگل در مقایسه با ساعت های اپل می توانند بسیار وسوسه انگیز باشند، پس با ما همراه باشید تا بهترین ساعت های هوشمند آیفون های جدید را معرفی کنیم.

بهترین مدل های آیفون کدامند؟

ابتدا ببینیم کدام مدل از آیفون جدید بهترین انتخاب است. بهترین آیفون ها دارای گزینه های مختلفی هستند، از جمله آیفون 13 جدید، آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس جدید. هر چهار گوشی دارای چیپست های قدرتمندتر، عمر باتری بهتر و دوربین پیشرفته تر هستند. اپل گوشی های خود را به روز نگه می دارد، بنابراین می توان از آنها برای مدت طولانی استفاده کرد، زیرا گوشی های اپل اغلب گران هستند و قیمت یکی از اصلی ترین مواردی است که هنگام خرید باید در نظر گرفت. با این حال، اگر بخواهیم تنها یک مدل را به عنوان بهترین انتخاب در نظر بگیریم، می‌توان گفت که آیفون 13 در حال حاضر بهترین مدل آیفون در فروشگاه‌های Lipek و گوشی‌های هوشمند است که می‌توانید بخرید، تقریباً یک گوشی عالی به لطف دوربین‌های روشن، صفحه نمایش قابل تنظیم و طولانی عمر باتری.

بهترین ساعت هوشمند برای آیفون چیست؟

اکثر ساعت های هوشمند اقدامات اولیه سلامتی شما مانند مراحل و کالری را محاسبه و تجزیه و تحلیل می کنند، برخی دیگر از ساعت های هوشمند دارای ویژگی هایی مانند سطح اکسیژن خون، نظارت بر خواب، نظارت بر ضربان قلب و تماس، نصب اپلیکیشن های مختلف و … در اختیار کاربران هستند. مسلم است که هر چه امکانات ساعت هوشمند بیشتر باشد کارایی و در عین حال قیمت آن بیشتر خواهد بود. علاوه بر ویژگی های پارامترهایی مانند کیفیت و متریال ساخت، قیمت آن تحت تاثیر نوع صفحه نمایش و مقاومت در برابر آب خواهد بود. به یاد داشته باشید هنگام خرید ساعت هوشمند نیازها و اهداف خود را در نظر بگیرید تا با توجه به بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشید.

ساعت هوشمند Amazfit GTR

این ساعت هوشمند دارای قاب فولادی ضد زنگ با قطر 47.2 میلی متر و صفحه نمایش لمسی OLED با تراکم پیکسلی 326 ppi است. با وجود ساختار فولادی، وزن کلی ساعت همچنان زیر 50 گرم است. لمس صفحه نمایش ساعت هوشمند amazfit توسط شیشه گوریلا گلس 3 در برابر خط و خش محافظت می شود و همچنین تا عمق 50 متری در برابر آب مقاوم است. باتری 410 میلی آمپری می تواند تا 74 روز در استفاده اولیه و 24 روز در استفاده معمولی دوام بیاورد. این ساعت می تواند 12 حالت مختلف ورزشی را دنبال کند که عبارتند از:

  • دویدن در فضای باز
  • پیاده روی
  • دوچرخه سواری در فضای باز
  • تردمیل
  • دوچرخه سواری داخل سالن
  • شنا در آبهای آزاد
  • شنا در استخر
  • پیاده روی
  • دویدن در مسیر
  • اسکی و ورزش های همگانی

T-REX Smartfight

دکتر.  ساینا

Amazfit T-TEX اولین ساعت ورزشی این برند است که برای استفاده در فضای باز ساخته شده است و با استانداردهای نظامی و عمر باتری عالی، تقریباً در هر محیطی می توانید از آن استفاده کنید. این ساعت دارای استاندارد نظامی 810 برای محیط های متخاصم است، به این معنی که می تواند دمای 70- تا 70- درجه سانتیگراد را تحمل کند و در عمق 50 متری ایمن بماند. در قلب T-Rex یک صفحه نمایش لمسی 1.3 اینچی AMOLED 360 درجه قرار دارد. از نظر عمر باتری، T-Rex با استفاده منظم می تواند تا 20 روز دوام بیاورد. با روشن بودن GPS این زمان به 40 ساعت کاهش می یابد. همچنین در سایت لیپک می توانید با مقایسه و بررسی سایر محصولات آمیزفیت بهترین انتخاب را داشته باشید.

ساعت هوشمند HILO SOLAR

ساعت SILAR Halo یک ساعت هوشمند ارزان اما با کیفیت است که می تواند بهترین انتخاب شما در رنج قیمت زیر 1 میلیون باشد. این ساعت دارای صفحه نمایش TFT با قطر 1.28 اینچ با رزولوشن 240 در 240 پیکسل است که کیفیت کلی تصویر قابل قبولی را ارائه خواهد کرد. عمر باتری نیز با توجه به ظرفیت 340 میلی آمپری خوب در نظر گرفته شده است و با توجه به مشخصاتی که هیلو داده است، با استفاده از پایه می توان انتظار عمر باتری 30 روزه را داشت. از دیگر ویژگی های این ساعت هوشمند می توان به کنترل موسیقی، ردیابی خواب، مدیریت تماس و پایش ضربان قلب اشاره کرد.

بهترین ساعت هوشمند برای آیفون چیست؟

همانطور که در ابتدا گفتیم، ساعت های اپل به دلیل سازگاری کامل، بهترین انتخاب برای آیفون خواهند بود، اما ساعت های هوشمند دیگر نیز می توانند به همان اندازه موثر باشند. همه چیز به نیاز و بودجه شما بستگی دارد. اگر به پیاده روی علاقه مند هستید، می توانید بگویید که حتی یک ساعت T-REX MaseFit انتخاب عاقلانه تری نسبت به ساعت اپل است زیرا در شرایط سخت به خوبی مقاومت می کند. به عنوان جمله پایانی ابتدا نیازهای خود و سپس بودجه خود را برای خرید مناسب در نظر بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا جهت آشنایی شما با کسب و کار مهمانان منتشر شده است و سایت هیچ مسئولیتی در این زمینه ندارد. اطلاعات بیشتر



دیدگاهتان را بنویسید